مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:352023-10-28اقتصادي

استفاده از هوش مصنوعی برای پیشگیری از حملات سایبری در صنعت برق 


رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور از تلاش این سازمان برای استفاده از هوش مصنوعی برای پیشگیری از تحقق حملات سایبری با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و تولیدکننده محصولات سایبری داخلی خبر داد.

- رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور از تلاش این سازمان برای استفاده از هوش مصنوعی برای پیشگیری از تحقق حملات سایبری با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و تولیدکننده محصولات سایبری داخلی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار جلالی در رزمایش سراسری ارزیابی آماده به کاری مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی در شبکه های توزیع برق با بیان اینکه امسال در 20سالگی تشکیل سازمان پدافند غیر عامل کشور، شاهد تصویب و ابلاغ قانون تشکیل سازمان پدافند غیر عامل کشور هستیم، اظهار کرد: با تصویب این قانون، مصوبات کارگروه دائمی پدافند غیر عامل از ضمانت اجرای خوبی برخوردار شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته با همکاری شرکت توانیر، دستورالعمل به کارگیری و استفاده از مولدهای برق اضطراری در زیرساخت ها تدوین و ابلاغ شد که تفاوت آن با گذشته این بود که زیرساخت های حیاتی، حساس، مهم و قابل حفاظت، زیر پوشش اجرای این دستورالعمل برده شد.

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه با توجه به اینکه این دستورالعمل مجدد در کارگروه دائمی، مطرح و مصوب و ابلاغ شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از هوش مصنوعی برای پیشگیری از حملات سایبری در صنعت برق 

استفاده از هوش مصنوعی برای پیشگیری از حملات سایبری در صنعت برق